Forum www.gryyyy.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ogólnie(Watro przeczytać)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gryyyy.fora.pl Strona Główna -> Counter Strike Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk
Admin



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:09, 21 Wrz 2008    Temat postu: Ogólnie(Watro przeczytać)
Więc tak.. css jest wymagający sprzętowo, to żadne odkrycie. Sam mam problemy z fpsami w tej gierce, a i sporo ludzi na to narzeka. Więc wypisałem pare komend które generalnie optymalizują gierke żeby szybciej chodziła Spróbujcie co niektore z nich naprawde się przydają! Ale jedna istotna sprawa- nie próbujcie wrzucać wszystkich tych komend naraz do autoexeca bo css bedzie wygladal gorzej wtedy od świętej pamięci 1.5 Oprócz tych wypisanych, polecam dodanie do skrótu 3 rzeczy : -heapsize 128000 -nojoy -noipx
No.. to by było tyle.. aha.. i od razu mowie ze nie odpowiadam za szkody wynikłe z używania tych komend.. nie wszystkie sprawdzałem, ale częśc mam u siebie w configu i żyje jakoś...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Admin



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:18, 21 Wrz 2008    Temat postu:
cl_ragdoll_collide "0" -wyłącza te fajne efekty z fizyka, czyli ciałka już nie będą ładnie, naturalnie sie zachowywały - czyli rosną nam fps
cl_smooth 0 --podobno wygładza fps, nie ma rwania [podobno;)]
fps_max 45 -zamiast 45 można wpisac cokolwiek z liczb, bedzie to max
klatek jakie bedziemy mogli wyswietlic
cl_updaterate 60 -to trzeba samemu dobrac razem z cmdrate tak zeby nie bylo choke/loss, max wartosci to 101
cl_cmdrate 101
rate 20000
cl_cmdbackup 2 -zmniejsza ping
cl_interp 0.1 - nie wiem
r_modellodscale "0.3" - obiekty np. postacie z daleka wygladaja gorzej, z bliska tak samo
fog_enable 0 -wyłacza mgłe
mat_bumpmap 0 -wyłacza bumpmapping
mat_clipz 0 -nie wiem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Admin



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:20, 21 Wrz 2008    Temat postu:
mat_specular 0 -wyłacza 'specular lighting'
mp_decals xxx -zamiast xxx wstawcie jakas liczbe, bedzie to max ilosc sladow po kulach, sprayow, jakie bedzie mozna wyswietlic na mapie
cl_c4dynamiclight "1" -bomba gorzej wyglada
r_lod "-1" -tekstury sa gorsze, można wpisać wartości między '5' a '-5' , gdzie -5 to najgorsza jakość
r_decal_cullsize 1 -cos ze sladami po strzalach itd.. ale nie wiem dokladnie:)
r_propsmaxdist 1000 -nie wiem
r_rainradius 0 -ilosc deszczu
r_rainsimulate 0 -wylacza deszcz
r_drawrain 0 - wylacza deszcz
r_rainsplashpercentage 0 -wylacza deszcz
r_shadows 0 -wylacza cienie
showhitlocation "1" - pokazuje miejsce trafienia
cl_ejectbrass "0" - nie wiem
cl_show_bloodspray "0" - wylacza krew na scianach i takie tam:) nie polecam
cl_show_splashes "0" - wylacza efekty jak np. rozbryzgi wody gdy w nia strzelamy.. wiecej fps generalnie
cl_scalecrosshair 1 - nie wiem
cl_crosshairscale 3000 - jak chcecie mieć mniejszy celownik, zamiast 3000 można wpisac co innego oczywiście, im większa liczba, tym mniejszy celownik
cl_radartype 1 - typ radaru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Admin



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:21, 21 Wrz 2008    Temat postu:
mat_antialias "0" - wylaczone antyaliasowanie
mat_trilinear "1" - wlaczony trilinear filtering
mat_bufferprimitives "1" - nie wiem
mat_bloom 0 - nie wiem
mat_bumpbasis "0" -nie wiem
mat_bumpmap "0" - wylacza bumpmapping
mat_compressedtextures "0" - nie wiem
mat_dxlevel "81" - zamiast 81 mozna wpisac 90 80 lub 70 -wtedy zmusimy gre do dzialania w takim trybie - ale oczywiscie zalezy od sprzetu kto jaki ma
mat_fastnobump "1" - szybszy bumpmapping
mat_fastspecular "0" - szybszy specular lightning
mat_filterlightmaps "1" - nie wiem
mat_forceaniso "0" - nie wiem
mat_forcedynamic "0" - nie wiem
mat_loadtextures "1" -nie wiem
mat_mipmaptextures "1" - nie wiem
mat_picmip "1" - nie wiem
mat_reducefillrate "1" - zmniejsza fillrate, wiecej fps ale duuzo gorszy obraz
mat_showwatertextures "0" - wylacza wode
mat_vsync "0" - wylacza synchronizacje pionowa
muzzleflash_light "0" - nie wiem
r_eyes 0 - wylacza oczy:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Admin



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:22, 21 Wrz 2008    Temat postu:
r_teeth 0 - a to wylacza zeby
r_dynamic "0" - nie wiem
r_renderoverlayfragment "0" - nie wiem
r_maxmodeldecal "1" - nie wiem
rope_smooth "0" - nie wiem
r_worldlights "2" - nie wiem
r_updaterefracttexture "0" - nie wiem
r_3dnow - wlacza instrukcje 3dnow
r_mmx - wlacza kod mmx
r_sse - wlacza kod sse
r_sse2 - sse2
rope_wind_dist "0" - nie wiem
violence_hgibs "0" - nie wiem
budget_show_history "0" - nie zapamietuje historii cośmy kupowali, czyli rebuy nie bedzie działał zapewne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gryyyy.fora.pl Strona Główna -> Counter Strike Source Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin